ghostdiamond

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Tuva Sandström - 4 oktober 2011 16:29

Heeey


Just nu hatar jag bloggen sov ser ni heder eller den ä inge bra... Nån som gör heders gratis? ;)


Men några undra vad jag använder mig av för hårfärger så tänkte svara på det :)


Första gången jag färga under luggen lila använde jag den här

  Den sög verkligen efter 2 tvättar var allt borta...

Den finns att köpa på kawaiidesign.se  ca 69-100 kr


Sen färga jag underluggen röd, fast jag faila och råka köpa toning ist för färgning...

   Dom 3 första veckorna var den bra sen blev den koppar färgad, men det var ju bara en toning...

Finns att köpa på bla. coop, Ica. för ca  60:-


Sen färga jag det underluggen lila igen då använde jag en vanlig färgning och blev ganska nöjd fast hade hällre viljat ha mer lila för den här var mer röd :P

  Men färgen hålde i väldigt läng (Y)

Finns att köpa på dom flesta H&M butikerna för 100 :-


Och nu sist fyllde jag i med en lila toning och älskar färgen (ni får se den nån dag) den här är mer lila-rosa-svart-blå haha :) MEN den var väldigt dyr men man får med 2 såna färgning saker så man kan fylla på när det behövs ;)



  Finns att köpa på dom flesta frisörerna för 199:-


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tuva Sandsröm

Tuva Sandström


Ovido - Quiz & Flashcards